Du har kallat mig hora för att killarna DU vill ha, raggar på mig.

mysigt och trevligt lov har jag haft! umgåtts med massa härligt folk typ hela tiden ;) och igår va jag i byn med dom vanliga :) ikväll vet jag inte om jag ska ner till byn igen, snackat lite smått med freddan iallafall, vi får väl se vart kvällen slutar!

sura du ditt surakål! ursäkta mig för att jag försöker finnas för dig, snacka med dig, få dig till att må bra. förlåt för att jag försöker prata med dig, du säger "inte nu" då tänker jag nehe, då öppnar väl du munnen först, jag vill inte precis pressa dig heller. men icke. menmen skitsamma vad gör man?

nästa helg kommer bli ösigt, och jag längtar som fan! även grattis till lövley Emilia som har ett år med nisse idag! :)

jag och Felix bjuder!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack söte sanda!
i love u,
och det gör rasmus med hehe
puss! <3

2013-03-03 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0