love life

riktigt bra helg juuu! cupen i fredags gick halv bra, vi spelade duktigt bra iallafall, och riktigt roligt var det med! även Jens och Simon va och kollade på! :) sen efter det åkte jag och Emilia med dom hem, så duschade vi sen tog vi en liten trip till byn, sen vidare till stan.

lördags då? haha jodå! DUCKA!! va på fest hos freddan, med ca 20 andra trevliga folk! hade riktigt kul, men vissa saker behöver ju som
vanligt inte hända men vad gör man när folk blir som dom blir när dom dricker? men annars så! efter festen åkte jag med Emilia hem och sov hos henne tills igår, sen tränade vi, haha fy vad seg jag va! men de förtjänade jag väl.. efter träningen kom Simon Jenna och timmpan hit, och vi åkte en runda, soft!

sen studie dag idag och jag har bara chillat, och faktiskt duktig som jag är så har jag pluggat på provet tills imorron också, men kan fortfarande inte ett piss, så satans tradigt ju!

tänkte lägga upp några bilder ifrån i lördags, men de fuckar så de går inte.. lägger dom i ett annat inlägg om de vill sig då haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0