2013 LET'S (not) FUCK IT UP!

woop nytt år nya problem eller najjjjj skit samma, jag menar det är sånt som händer hahaha :D
hehe iallafall, så har jag hunnit med jävligt mycke under 2012 helt ärligt, och som ni kanske märker så överlevde ju jag också, precis som alla andra. 2012 har varit ett jäkligt bra år faktiskt.. bortsett ifrån vissa saker, men man kan ju inte alltid göra rätt för sig höhöhö ;)
nyår då, jo de va jävligt sköööjj tycker jag! ;)
 
det sämsta med detta året är att jag måste fan börja plugga riktigt jäkla seriöst för att komma in på gymnasiet och sånt shit, haha.. men det löser sig nog!
 
nej nu gör vi 2013 till ett jävligt bra år muuuuderfuuuukers!
 
hittade en bild ifrån i sommras som jag bjuder på hehe,
kom på att de va sjukligt längesen jag hade tripplat hår jueeeeee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0