get up

veckan har gått ganska snabbt, har inte alls varit många i skolan.. ganska många som har varit sjuka. hade ju studiedag i måndags också, sooft!
igår då, va i degeberga med trevligt folk :) och idag vet jag inte om jag ska ner där en runda, vi får väl se vad som händer!

oooouf nästa vecka är det nationella prov, jag orkar inte! kan ju ingenting känns det som haha.. men men, det ska vi nog lösa, sen måste jag skicka in gymnasievalet också! nu har jag inte mer att lura i er, trevlig helg sug eller sup och svälj, välj själv! ;*
 
haha hittade en gammal bild på mig och emilia sen förra sommarn, hett! ;*
 

Kommentarer
Postat av: emilia

nae jävlar i havet vilken söt bild, heu!
träning vid två idag madafaka, be there! ;*

2013-02-03 @ 13:10:31
URL: http://emiilliaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0