föööök

trevlig helg som satan! i lördes firade jag att jag blev sexton igår. så körde på en fest här hemma, trevligt som vanligt! härligt folk det finns! :) i över morron drar jag till Barca, gööött! skönt att komma ifrån vardagen litegrann. ibland vettifan vad allt menas med.. och varför? men de kan inte jag göra något åt i alla fall.. skadan har i alla fall inte skett ännu, och jag hoppas inte den sker igen.. trött som fan.. så nu har jag whinat klart, och imorron är det sista dagen i skolan för mig denna veckan, och sen går jag bara halva nästa, så skönt o komma utomlands! men jag kommer sakna några stycken faktiskt, meeeeeen vad gör man inte.

eehyyyyy dude what the fuck? gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0