konfirmation -check! bland annat mehe

Konfirmerade mig i lördes, väldigt trevligt att få träffa hela släkten bland annat! :) blev massa smycken och pengar rikare haha ;) fick jätte fina presenter iallafall, tack så mycke! Och efter konfirmationen drog jag till degeberga och va med lite trevligt folk :) söndagen rullade väl på den också :)

Har börjat praktisera och ska göra det två veckor framåt! Skönt att få komma ifrån skolan lite, dels för att jag ska göra ett prov direkt när jag kommer till skolan menmen, se tar vi senare haha.. Praktiserar på dagis här i vittskövle, rätt trevligt faktiskt :) och nästa vecka taggar jag Lund, på mammas jobb :)

Idag har jag och hic kört moped, lite över allt haha nejmen kul va det iallafall haha, är inte van vid att vara ifrån kompisar så här länge, så garvat har jag gjort iallafall! :D

Jag längtar tills lördag som fäsiken! :D kul ska de bli!
Förkyld är jag också så tränade inte igår.. Men kanske ska träna imorron, får se hur de blir :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorron hehe.. Puss på er!

Halv sleten bild ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0