hihihihihihih

mitt humör går upp och ner när det gäller en sak.. det va nere, men efter två tre timmar flög det upp igen, haha lite halvt sinnes men det är sånt som man får ta ju, och detta får jag nog tas med iallafall ett litet tag till, det är inte upp till mig längre..

aja, spelade match idag på borta plan mot vä, vann med två noll, detta behövde vi verkligen! gutt jobbat tjejer! kul va det också! :)

Jag längtar jätte mycke tills på fredag, eller jag tror jag gör det iallafall ;).. Sen nästa helg är det konfa, skönt att det snart är över! :) men vet inte alls vad vi ska göra haha ;) men det löser sig! Nu ska jag sova, puss på er jag mår bra just nu, men det kan gå snabbt på det andra hållet igen.. Nej forget about the past! :D eller vad man säger mahahaha..

fu blogg i mobilen, kan inte ladda upp bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0