Det man inte minns har inte hänt, eller hur?

Har varit en minst sagt händelserik vecka! Valborg va delvis otroligt bra, och delvis jävligt kass. Men jag hade roligt med alla fina vänner iallafall! Fast hade gärna raderat den sista timmen, men jag mår bra nu igen iallafall och det har äntligen fixat sig :)

igår hade jag duktigt mysigt hihi! :) Och likaså i fredes när vi körde rundor med lite mopeder här hemma vid haha, har haft en kul helg som vanligt haha, jag tycker om mina fina vänner, och har alltid roligt med dom :) en underbar helg iallafall, och det väntar kanske en ännu bättre! ;) nu ska jag fortsätta kolla på bigbrother vecko finalen, tre tjejer är nominerade, men vet inte riktigt vem jag vill ha ut haha, camilla ska stanna iaf tycker jag :)

Nej nu ska jag sluta skriva här :)
Ha de bra för just nu mår jag riktigt bra igen! Efter regn kommer SOLSKEEEEN!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0