sommarlov nu då ja!

fast det har vi haft ett bra tag! och jag har hunnit jubba lite, varit med jätte bra personer, och de har hänt så jäkla mycke alltså! sen igår och dagen innan det va jag på Kiviks marknad med väldigt fint folk! :) och igår timmen innan vi drog ifrån marknaden va sjukt ösig haha! så jäkla kul, livet lekeeeerr!! :D men nu har jag väl inte mycket mer att lura i er? bara att i övermorron, på fredag, åker jag mormor Frida och mor till Mallorca i en vecka! :) ska bli så skönt att komma till värmen! och få komma ifrån den tradiga sommarn här i Sverige haha..! ligger i sängen och snorar sönder haha, hoppas min förkylning blir bättre innan vi ska flyga iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0