tisdag

tisdag idag, och har haft idrott i skolan, styrka och kondition, halv roligt haha ;) efter skolan va det konfa, och sen nästa onsdag är det heldag, och då ska vi göra något med konfan, men vet inte vad haha.. har även jätte mycke träningsvärk! :( hade det sen igår, så jag sprang en runda idag också för då brukar den gå väck, men då fick jag ääännu mer! men hoppas de är bättre imorron hehe :)

16 dagar till THAILAND!! WOOP WOOP! längtar som FAN! massa kändisar ska ju dit samtidigt haha, så man är ju inte där ensam precis! ;) men de ska bli så jävla gouuttttttt!!! :D

heheheh något mer? nae.. eller för er som vill veta så imorron efter skolan ska jag till fridas farmor med frida, trevligt hehe :) men puss på bajstorveeennnnnnn moget jag vet, ursäkta min humor HEHEHE!

söta som få hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0