the mentalist snart!

ska snart kolla på the mentalist! älskar han jane!
haha han är så jävla klockren och så duktigt kall!

skolan idag va helt okej.. efter skolan jobbade jag med mitt so arbete, essänen, och jag är färdig! :DD riktigt skönt att slippa de möget nu när den snart ska vara inlämnad, på torsdag tror jag det va.. så nu behöver jag inte tänka på den mer iallafall, men ska läsa igenom den sen och kolla riktigt, men det känns bra iallafall, det blev fyra papper totalt.. och sammanlagt då 8 sidor hahahah JOHANNA! ;) :D:D

när jag hade gjort so arbetet så sprang jag en runda, skönt!
sen duschade jag och åt, sen nu sitter jag här framför datan och tvn,
och funderar på vad jag ska kolla på efter the mentalist.. hehe.
igår solade jag vilket jag glömde skriva när jag bloggade en snabbis igår :)
solade ungefär 13 minuter, lagom, kanske ska sola imorron med,
måste få upp brännan till thailand om en och en halv vecka, så man
inte bränner sig så mycke, för det är jag mästare på haha! och det är så tradigt :(

aja, nu ska jag packa ihop gympa väskan tills imorron, och sen ska jag
slappa framför tvn resten av kvällen! puss på er ♥

just nu, osminkad och söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0