paff som få

tisdag, innebär att det har varit konfa och sovmorron! första konfa lektionen detta året, vi blev indelade i grupper, väldigt bra grupp jag kom i, tillslut haha! annars hade jag dött :) men saknar en liten skitunge haha hade varit lite roligt, men man kan inte få allt :)

ck, kom hit så jag kan bajsa i ditt öra!

efter konfan hämtade mormor mig, sen skulle vi hämta Frida, och då träffade jag mauri o tobbe, så snackade lite med dom. sen kom jag hem, åt, duschade. kollade posten innan och jag har fått en jävla räkning på en bok jag inte lämnat! har helt glömt bort den! så ska lämna den imorron och inte betala, eller jag ska köra lite business så går det hem som vanligt :D nej, nu ska jag sova, inget moped körande idag :( imorron kanske :D woop woop! gonatt!

snygg är jag ju -mmmmmhhhh sarkasm <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0