kommer att göra detta i några dagar!

kommer att göra detta ''dag'' grejen i några dagar! ska försöka göra en om dagen iallafall!
börjar imorron eller idag lite senare :)

det va johanna ( www.nilssonforever.blogg.se ) som jag
såg gjorde detta så jag tänkte att jag kan också testa det haha..
men några av ''dagarna'' är ju ganska lika.. men men, ska göra mitt beeestaaaa

Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes.
Dag 2: En bild på den personen/personerna som vet mest om mig.
Dag 3: En låt som betyder mycket.
Dag 4: Fem bekännelser.
Dag 5: Bild på en tid du saknar.
Dag 6: Gammal och ny bild på dig.
Dag 7: Tre bilder från din förra sommar.
Dag 8: En bild som får dig att le.
Dag 9: Bild på något som betyder mycket för dig.
Dag 10: En bild på dina bästisar.
Dag 11: En bild som betyder någonting.
Dag 12: Tre saker jag inte skulle klara mig utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0