Jag älskar torsdagar!

För då är det så nära till fredagen..
Skolan idag va helt okej tycker jag väl :) förutom att en äcklig blatte kallade mig hora! Om han gör det en gång till vet jag fan inte vad jag gör! Lärarna sa att jag skulle ignorera det, men om jag kallar honom blatte så lovar jag att dom kommer bli svin sura på mig, men det är helt okej att han kallar mig hora!

Nog om det! Imorron ska jag nog till byn, och sen efter det ska jag hem till Emilia och sova hos henne :D trevligt trevligt hehe :) nu har jag iaf pluggat på spanskan och engelskan, så nu ska jag sova! gonatt! :)

fick hem kläderna från nelly imorse, fast två linnen va slut så dom kom inte..

fick också hem Frida tidningen imorse, och läste det här, de trodde jag inte faktiskt! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0