hallå ja :)

igår sov jag hos hic med hilia! :) efter skolan behövde jag dra in till stan så dom va så söta och följde med :) så jag handlade foundation och typ bus heheh :) och lite annat! sen så ja, dåe satt vi vid datan hela kvällen ungefär, men de va väl trevligt :D vi somnade nog vid fyra tiden haha, sen imorse vid nio gick jag upp och sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi in till stan YO LISTEN UP mitt i alltihopa :D

just nu sitter hic bredvid mig och tror att hon kan sjunga,
men sanningen är att hon kan bara gunga! hon ska sova hos
mig inatt och när hon har somnat ska jag bajsa i hennes huvud, i know she like it :)

söta

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är då, puss puss

2012-01-28 @ 17:54:01
Postat av: Anonym

Fin blogg du har! =) Läget idag?

2012-02-01 @ 12:50:29
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0