haha i'm back dude!

Träningen idag va rolig, som den brukar va ;) fast hade jätte ont i magen i slutet och sen mitt ben de cpade och det är fortfarande cpat så typ någon nerv som ligger i kläm eller något, SJUKT störigt iallafall! Hoppas det är borta tills imorron hehe..

Det blev ingen joggning idag, så det blir kanske nästa söndag då om det inte är snöigt på marken :) men jag märkte att jag HAR dålig kondition, jag behöver inget test för att få det bekräftat haha.. Skämmigt, så ska springa en liten runda imorron, och på torsdag ska börja med det för vill få bättre kondis hehe, fast kommer aldrig att lyckas med o springa två gånger i veckan haha (a).. nae nu ska jag sova, eller försöka iallafall, gonatt :)
snygga ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0