fredag den trettonde!

skolan idag va helt okej, fast en lärare tog min mobil, och sa att jag skulle få den i slutet på dagen, men fuck no, så jag snacka lite grannt med henne o fick den strax efter maha! that's business sons!

efter skolan drog jag hem till felle, sen vid sex åkte vi till jacke, som bjöd på tacos hehe :) va hos honom med felle då ju, och emilia, albin, albin, mauri och tobbe, sen kom hannes och ralle en stund också :) jag åkte hem för ca en timme sen, och just nu ligger jag i sängen och raggar cupen imorron! ska kolla lite bloggar nu, sen ska jag sova så jag är pigg imorron! LÄNGTAR SOM FÄEN! :DD puss! ;*


Kommentarer
Postat av: ehilia

moget att ligga o ragga i sängen sanda...

tomteeeeen! :D

puss ;*

2012-01-14 @ 23:34:35
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0