första skoldagen detta året

va väl helt okej? :) de va väldigt chill iallafall ;) kollade på film, och hade matte och bild sen hade vi inte något mer tror jag ;)

men nu är det allvar! jag är riktigt stolt med hur jag har börjat detta året, och jag ska fortsätta hålla det jag lovat, (sluta sutta ***) ska även fortsätta hålla betygen uppe, även höja vissa som jag vet att jag kan göra bättre! jodå, det ska bli bra detta förhoppningsvis iallafall.. ;)

ska även försöka somna tidigare än två idag, fast det känns lovande för jag e faktiskt lite trött nu, så gonatt! :)

johanna, jag och emilia idag på bilden! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Hej sötnos!

Jag ser as tjock ut på den bilden !!!

Puss :*

2012-01-13 @ 10:29:14
URL: http://nilssonforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0