första inlägget detta året!

har inte orkat blogga dom andra dagarna på detta året men men hehe! året har börjar bra som fan! och jag hade duktigt roligt här hemma på nyår tillsammans med felle o emilia, sen vid tio kom mauri och tobbe, sen efter tolv kom albin och alfred! :) hade duktigt roligt, vi gick väl o la oss vid åtta för dom stack vid halv sju haha, jodå, all night bokstavligen! ;)

har inte satt min fot i degeberga detta året änsålänge tror jag haha ;) för er som ville veta.. skulle gjort det igår, men det blev changed planes! får ändra på det snart, och om inte så börjar ju skolan nästa vecka.. :(

aja, va typ nyss med mauri och tobbe iaf, dom kom hit en runda i detta vädret haha, men jag tvinga inte dom iaf, men alltid trevligt med besök hehe :) nä, nu ska jag väl snart sova, och se vad som väntar imorron haha, livet leker och det är toppen, haha puss!


Kommentarer
Postat av: fis :)

HAHAHAHAHA älskar lappen! :D <3

2012-01-04 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0