all electric typ

HOJ! what'z up dudaaaaaaaaaaas!? vad har jag gjort dom dagarna jag inte har bloggat? emilia och felle sov hos mig i fredes, lite halvt ösig fredag faktiskt ;) i lördes tror jag det va, eller? nae? eller jo, kanske.. iallafall, då va jag och emilia i byen med oliver och oscar :) what else? :) jag vill hitta på något ikväll! typ degeberga, för min sko är lagad nu hehehehe, så jag slipper frysa om min fooeeet :) aja, på onsdag börjar skolan :(((((( sen är det cup på lördag! :D och om en månad chillar jag i solen i thailand, fan va gött! men nu ska jag duscha iallafall, ha de bra! VARFÖR KAN MAN INTE GÖRA TEXTEN TJOCK, SNEA DEN, ELLER UNDERSTRYKA DEN? MAN KAN JU INTE LADDA UPP BILDER HELLER? jag fattar ingenting? hur fääääen gör man? jag som tänkte lägga upp lite söta bilder som jag emilia och felle tog i fredes! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0