THAILAAAAND!

wooiip, jag bloggar från Thailand, lite kungligt ändå ju.. Sitter i lobbyn för här är gratis wifi, och klockan är tjugo över elva, alla gick o la sig men jag sitter här och försöker se omvärlden där hemma lite på typ facebook och sådant haha..

Har det sjukt jilva gytt här i Thailand! Typ 35 grader i skuggan, najs!

En söt liten pöjk kom till Thailand idag han kallas Felix, och vi måste träffas, vilket jag tror vi ska göra snart någon gång :D

Jag saknar alla där hemma sjukt mycket! :( står fan och dampar med mig själv framför spegeln istället för o göra det med mina kompisar! Men om typ tio dagar så ses vi, puss på er miss ya guys!

HAHAHAH fan vad jag ÄLSKAR denna bilden! Men stort fail ändå! Men samtidigt duktigt smart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0