stan och träning

innan idag vid halv två tiden åkte jag in till stan med stefan och frida, fixade lite småsaker utanför stan typ där vid rusta och där haha. skulle handla skridskor men sen ångrade jag mig, och nu ångrar jag mig att jag inte köpte för jag vill verkligen åka skridskor :D finns en damm här hemma man kan åka på hehe..

träningen idag va rätt jobbig, och mådde illa ett tag men de gick över senare :)

hittade en gammal o söt bild på hicen mehehe :D




wihooo vi ska kanske åka utomlands på sommarlovet med min kusin,
moster o moren min! hade varit riktigt roligt! för senast när
vi var utomlands tillsammans med dom var vi typ 11 år eller
något, men det var riktigt roligt då iallafall :D
men nu ska vi iallafall först till thailand på torsdag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0