marknad

jag har sån jäkla ångest! :( har inte pluggat alls till dom två proven jag har efter sportlovet när vi kommer hem från Thailand! Och dom proven är spanska och engelska, sånt svårt mög! Iallafall spanska, men engelskan verkar svår denna gången den med.. Men man har fan ingen lust att plugga här i värmen! Och jag kommer verkligen ångra mig, riktigt mycket, men jag orkar helt seriöst inte! :( ångest!!

Men men, nog om mitt klagande! ;) idag gick vi upp vid nio, åt frukost och sedan tog vi en taxi till Felix och deras hotell :) så vi badade och lite sånt med dom tills tre, halv fyra ungefär, trevligt va det iallafall :D
sen tog vi en taxi till en marknad, en sån utomhus med typ tak? Där va jätte mycke saker och man hann ju inte gå över allt, men de va ju liknande över allt så :) hanlade lite små saker, iPhone skal linne och lite sånt..

Imorron ska vi upp TIDIGT! Typ vi sju.. För ska iväg på en sån utflykt med båt, sån som stannar vid fina stränder och sånt, phi phi island blandannat, där ska det vara riktigt fint säger dom! :)

Men nu ska jag gå upp, för sitter i lobbyn där med gratis wifi haha.. Så ska gå upp och chilla lite, sen får jag väl sova!

herre min Gud! HAHA götet<33333
Nä jag är hög! Gonatt!

jag saknar vissa personer jätte mycke!! :(( men puss på er ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0