LAST NIGHT, AND I'M BACK

igår sov jag hos felle till idag! hade väldigt kul som vanligt! :D
vi åt kladdkaka som ni kanske har märkt haha.. annars satt vi mest framför datan och cpade oss vid camen, hon har lagt upp lite söta bilder på oss på hennes blogg, iallafall en sen igår hehe :) ( www.fcarlsson.blogg.se ) ikväll ska emilia hem till felle, och jag va också välkommen haha, men jag vet inte riktigt om jag ska dit, man vet aldrig haha.

skolan igår va också jävligt rolig! no lektionen maha ''hOkejj'' typ haha!
men fredagar brukar vara lite roliga när alla är lite trötttaaaaaa

iallfall så jag vill till nova lund imorron! men jag är typ 99 procent säker på att det inte blir så.. hade behövt handla lite till thailand för vi åker ju på torsdag! :D ska bli sjukligt gött! fast är lite tråkigt att jag är borta hela sportlovet, men det är ändå rätt skönt för annars hade jag fått äääännu mer läxor haha!

nu har jag inget mer vettigt att skriva, och jag vet
inte vad jag ska hitta på nu! men något gör jag väl,
trevlig helg bitches! -jag säger bitches till alla jag älskar!

ännu en gammal bild från lite innan sexan eller något, sexy mama typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0