Jorå lite fett

Skjutit idag ju, riktigt kul! :D sköt först med en caliber 22 revolvern, och fick 55% sen sköt jag med en 9 millimetare och fick 65%, jag fick bättre än båda Robin, på båda gångerna, meheh stolt! :D jag blev trea av killarna för Stefan o ralle va bäst haha.. Men jag va inte långt från ralle! :D men roligt va de iallafall! :)

när vi hade varit där, så åkte vi till hotellet och tog på oss och gick till stranden och va där några timmar :) och nu ikväll har vi varit och ätit med alla sjölandrar och en del av deras släkt, för ralle blev 18 idag :) men nu ska jag nog upp till rummet och chilla lite sen sova :)

jag vill heeem! :( tio dagar hade räckt, jag klarar knappt två veckor haha! ;( men puss på er hehe

bild från när vi va på båtresan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0