Alla orkar inte alltid

Jag suger på detta verkligen.. Orkar inte :( har engelsk prov imorron och känns som jag inte kan ngt alls, men de ska nog gå bra för de verkade inte så svårt och jag har pluggat lite nu ju!
Men däremot spanska prov på fredag, och ja har inte pluggat ALLS på det, och jag som har såååå svårt för det! Även fast Vickan tror att jag kan så mycke bättre än vad jag gör ifrån mig, men jag lovar, jag sliter som fan med spanskan men jag tycker bara det är så piss off fucking tradigt och tråkigt så de e fan inte sant! Och när det är så jävla tråkigt så är de fan inte roligt för FEM JÄVLA ÖRE! Vet inte varför jag är på dåligt humör.. Har jätte ont i magen också, kan vara därför kanske.. Men det är inte mensvärk, de är något annat.. Och det känns bara som att det är så jävla mycke också.. Typ nu när jag ligger här i sängen, och kan inte somna så blir jag så jävla stressad och irriterad för jag inte kan somna, och ju mer irriterad och ju mer stressig jag blir, ju svårare blir det att somna. Är väl inne i en jävla depression haha nejmen typ, känns lite så.. För känner mig just nu jätte stressig i skolan för ligger efter i rätt många ämnen känns det som.. :(

eller så är jag kanske bara nervös inför provet imorron, och livet på fredag!! nej nu ska jag lugna ner mig och sova, för trött är jag!! Puss på skithuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0