2012-02-07

tisdag då ju.. går sista dagen i skolan imorron, på två veckor, gutt!
thailand på torsdag ju.. kommer ner där på förmiddan på torsdag,
så de e bara till o börja steka direkt om vädret är bra då, vilket jag tror!

ganska roligt hade jag i skolan idag hehe! JALLAJALLA! HAHAHAH fan vad bra!

annars då? jorå, åka skrillor imorron på dammen, handlade skrillor efter skolan idag, lite stora hehehe, men det får gå! ska bli fett kul även fast jag inte kommer kunna stå på benen haha! men de tar vi imorron.. när vi hade handlat så åkte vi o solade, fick ganska mycke färg, blev lite chockad, fast solarie bränna lägger sig ganska snabbt tycker jag nog hehe..

men nu har jag inte mycke mer vettigt att lura i er, ska nog snart sova för har inget bättre för mig, ha de gutt babes! hahahah fan vad fjöntigt det lät? MEN JAG ÄR LITE FJÖNTIG JUUUUUHHH! MAHAHAHAH :DDDDDDDDDDDDDDDD




hahah bild sen i somras, ser helt jävla lost ut :D MEN DE SKITER JAG I FAN :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0