härligt!

vädret är lysande haha, det är rätt kallt men solen skiner iallafall! :) jag mår förjävla bra med tanke på vad jag gjorde igår hahaha, så sjukt lyckad kväll alltså!
"pappas korg" hahahaha fyfan alltså! :D och duschen nej fan vad kul, helt sjukt! :)
Har varit på gudstjänst också idag, så vi fick gå upp tidigt, för mamma hämtade oss vid tjugo i tio till gudstjänsten.
Nu ska jag till min kusin för hon fyller år, sen ikväll får vi se vad som väntar, vi har väl våra små planer hehe :)
Livet leker litegrann iallafall, puss!

Bild från en kväll i degeberga :) haha där har jag inte varit på fyra veckor typ.. Men jag har kul ändå!


Kommentarer
Postat av: william

söt bild:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 12:24:03
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0