skulle blogga i söndes, men blev inte av ;p

för då va det zon, och jag va riktigt ÖVER trött efter det, som vanligt.. nästa zon är den 22 maj, japp, jag gick vidare! :DD jag o bella :D riktigt roligt, men riktigt nervöst! ska ju vara tillsammans med dom som har gått vidare från hässleholms området också.. ;o xD men men! nog om det, riktigt nöjd att jag kom vidare iaf!

har varit sådär mycke denna veckan, har inte tränat på hela veckan.. skada foten i måndes när vi mötte köpingebro, och förlorade med 2-1, riktigt nära att det blev lika, men inte så konstigt när domarn inte vet vad offside är.

hum, vad ska jag nu skriva dåe.. tisdes? pluggade till engelskan, igår, (onsdag) gjorde inte så mke.. hade det anmält slappt, fixade med new bodyn o sånt. men nu ska jag kolla på family guy, mehe, me like! ;)

btw, riktigt jäkla roligt va det på valborg i lördes!
vilka fina människor det finns :)
söt bild på mig o helicia, mmh yes mjheheheeee!

Kommentarer
Postat av: hilia, svaaar

ville bara säga att du alltid är söt och inte bara när du spelar inte ljudklipp eller vinkar på mig vid banken :) jag älskar dig, glöm aldrig de! (LL)

2011-05-06 @ 22:00:07
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0