mjehehehehehehehhhhhhhh..

amen hej.
spelade match igår, gick åt helvete! efter deras första mål bara släppte alla allt! gav upp! så dom gjorde typ tre mål på fem minuter! fan vad sur jag blev! min fot fittade sig också, så ja de blev mög av det hela rent ut sagt.

men men, nog om den matchen :) igår hände inte möööd, efter matchen va jag hemma, och sen sov jag över hos mormor höhö, tillsammans med fraaiida. och lördes, vad gjorde jag dååå,? ingenting, eller det va ju öppet hus, men efter det gjorde jag inte mööd ;)

men snart ska jag duuuscha, och imorron är det skola,
hade ju studie dag idag, och det va rätt gytt för imorse va
jag ganska förkyld, men nu är det lite bättre, men är
fortfarande helt rälig i näsan haha myyysigt ja väät. :) hau di gutt

jag vet jag är söt! :D
bild från usa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0