mjeeeeeeee!

fråga mig inte varför jag började mitt inlägg, som emilia avslutade sitt ;)
hehehhhhhhh jaja, nog om de ;) dagen idag va ju helt jätte bra! :D knytkalas i skolan, krängde SATAN! sen spydde jag :) nästan. sen sprang man två varv runt dammen, mmmh great! :D naaat, helt tjockt -bokstavligt (haha lägg märke till att texten också va tjock :DDD) efter skolan idag kom jag hem, la mig på soffan, sov tills klockan va sex, riktigt skönt att sova!
dagen igår = just delete! iaf en del av den,

har inte bloggat på jätte länge för har haft ööööver mycket i skolan,
engelsk provet gick inte bra, matte provet gick heller inte bra, jävla möög!
sen so prov idag, de gick nog ganska bra iaf :)

men nu ska jag nog bära in min tjcka lilla syster på sitt rum, för hon har somnat på golvet.. sen ska jag själv bära in mig på mitt rum, och lägga mig i sängen, hau di gutt people!

MATCH IMORRON hemma, DÅ FIXAR VI TRE PINNAR NU DÅEEE!?? :DDD




bild från idag, det i vänstra hörnet säger allt.
bild tagen från fannys faaajjsbokk


Kommentarer
Postat av: ehilia

gulligt gjort av dig ;*

älskar våran klass :D

puss på dig snygg! (L)

2011-05-28 @ 23:29:44
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0