some shit up here. eller ngt..

boring shit dag, eller ne, vissa gör min dag ! ♥
snart ska jag hoppa in i duschen och ta vatten över hooed ! ;)
åkte även med felle hem efter skolan, kom hem för typ en timme sen, va la najs :D har inte vatt hemma hos henne på ett tag faktiskt.. såeatte :D måste även göra engelska tills imarrn. hau di gutt!
känns så jäkla fel att säga att jag nästan hatar dig, när du är så jävla nära, fast vi inte träffas så ofta, så önskar jag fan inte att vi gjorde det ändå! är nästan glad att få slippa dig..
fan vad illa..

tack för att vissa finns !

Kommentarer
Postat av: freddie

ey, my little horny sandriiiiiiiiiiiiich (;

you know that i'm here fööööööööör you ? löööwwe <3

2011-03-09 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0