nu får det bli en liiiden update ! ;)

jo. såhär är det ju, att vi va i vellinge i lördes, spelade med 96orna, och vi förlorade dom tre första matcherna, och det va typ på håret att vi vann den sista med 4-3.. och den första förlorade vi med 6-0 och dom två andra kommer kloka jag inte ihåg.. men det va faktiskt nära att vi vann den matchen som va precis innan den sista. :) men men, shit happens assooo.

igår, pluggade jag till engelsk provet lite,
och orkade inte uppdatera då, för va så otroligt trött efter skolan så jag
sov ända till sex, och sen pluggade jag. men idag har jag varit med min äääägare ! :D
jag är duktig på att äta, I KNOW ! :* :DD huhu löve uuuu! ♥ men men, sen stack
vi till träningen, faan vad grus träning är joooobbigt, men känns så bra efteråt ju!
så det är bara till att ta ut sig riktigt, sen åka hem o känna sig stolt :D
haha så gör ja ibland när det har känts bra ;)

men nu kom jag på en sak, en del av detta inlägg va liite onödig fakta, men då hade du inte behövt läsa :D okej, nästa gång kan jag varna i förväg :)

men nu ska jag nog lägga mig i sängen, orkar inte kolla på bigbrother.. :(
illa, jag vet.. men det kommer upp på www.elva.tv sen ju, så då kan man kolla där! :D

hau di gutt.


ehilia är söt som snart fyller år också ! :D
och jag tkr vi kan va, och ta nya snygga bilder igen ! :D (L)

- rubriken kanske inte stämde så bra ändå nu när jag va färdig .. (a)

Kommentarer
Postat av: ehilia

du din snygge jävel, du är riktigt duktig på att äta pizza! :D

loveu2 btw! :) <3

och jadu, jag tycker att vi ska fixa det där med nya bilder snart för jag haaaaatar den bilden :D <3

2011-03-03 @ 17:48:37
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0