helgen !

har varit jävligt kyl! :D
fredag, följde ehilia med mig hem, som ni vet. och sen drog vi till byn och där träffa man folk, trevligt värre :D kom inte hem förens tolv, så jag gick direkt och la mig i sängen som en isbit.. men men de va svin kul som vanligt :)
sen igår gjorde man vid sig ganska tidigt, typ vid elva, sen åkte man på
kalas hos kusin :) och efter det hem och sen till min andra kusin i hässlehåla, längesen.

och idag har vi varit på nova, jag mamma och systern min :p
hittade t-shirtar linne och toppar. men inga jeans eller som jag beöhver..
och sen köpte jag smink, för min foundation har bara sagt hejdå och försvunnit! :(
köpte smycken också som vanligt typ, haha :D men hittade inte ringen..
typ.. men nu ska jag duscha, och senare kolla på solsidan och big brother! (LL) haha :D

hau di gutt.

TORSDAG,
ULLARED! :D ♥
HAHAHA, gammal söt bild på söta jag! ;) :DDD minnen.

Kommentarer
Postat av: ehhhhilia

moahohohoh, i löve you typ hätte möd! :)) (LL)

2011-03-14 @ 21:53:47
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0