helgen

fredags, jävligt trevligt, roligt, och mysigt i degeberga ;)
men en sak blev riktigt misslyckad. men sånt händer, och de händer nog inte igen, iallafall inte på ett tag.. fast sen vid halv tolv, stack jag hem med helicia o sov över där tills lördag, och jag drog hem vid tolv ungefär ;p  (L)

och igår va lite gäster här, o vi spelade kort o lite sånt ;) naijs
men nu ska jag nog kolla på tv, för jag har inget liv.. skola imorron buhuuu..

zon läger
 om exakt två veckor också, den 10 april, nervös! mmmmhm! :(

men hau di gütt ! :D
♥ 

tackar speciellt anna för i fredags, du är underbar !
även helicia o ehilia tkr jag !


Kommentarer
Postat av: ehilia

häääätte trevligt o roligt i fredags jao (yy) :D (L)

2011-03-27 @ 19:05:09
URL: http://emiilliaas.blogg.se/
Postat av: ehilia svaaar

dudå din avsuuugare! :o :)))))

men jag älskar dig ändå ;**



JAG MEEED :DDD (A)

2011-04-02 @ 18:28:09
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0