hej KORT HÅR ! :((((

okej inte jätte kort, men ganska kort.
eller typ såhär: -------------------- mke kortare, och det är jobbigt :(
men det växer väl ut ngn gång.. SKA SNART FÄRGA DET MÖÖÖRKT ! :D
eller mörkare menade jag (som efter den senaste färgningen.)
inte så många som tycker de e snyggt, men jag e lite kär i det actually. (a)
och jag tar inte åt mig av folk så mke längre. :) stolt
snart helg också, treevlet värre. bara två skoldagar och träning (L) kvar!
mennnee nu ska jag nog fortsätta kolla på tv..
men det finns typ inget bra nu precis timmen, innan bigbrother börjar ju!
OM MAN INTE HAR KANAL NIO DÅ ALLTSÅ! :S men den har bara försvunnit :(

wwweeellweelll. hau di gutt !

bilden -
kommerniihåg? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0