ey happy faces !

idag har det varit skola! som vanligt väl. :)
måndagar är ganska lungna så. sen efter skolan så åkte jag in till stan med stefan, och fixade ngra småsaker, som att lämna in min mobil på lagning, får kanske den om TIDIGAST två veckor! förjiivligt. men that's life när man tappar den liksom haha xD.. så nu har jag min vackra otroligt DUNDERBARA fina w10i igen! den i mitt ♥! haha! ungefär.. 

beställde även två linnen igår på nelly.com :D linnen från cheap monday :)
och kollade mailen, så dom hade skickat ut det idag, så de kommer väl
imorron eller i övermorron ;D wellwell, nog om det. nu ska jag snart kolla på tv,
csi ny blir de nog :D hau di gutt!

va även på elgiganten, kollade på högtalare, och bara för det så 
längtar jag tills jag fyller år! :DDDD om jag får de jag vill ha alltså haha ;) :D
( va tvungen till o berätta (a) )


träning imorron också! härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0