B, -ULLARED! :D ♥

det händer inte varje dag det!
hahaha.. va i ullared i torsdags, slösade bort tusen kronor på saker :D
va där med ehilia o helicia, löve på er (L)
i fredes va de en najs dag i skolan om jag minns rätt.. efter skolan följde söta ehilia med mig hem, och när vi hade ätit o lite sånt, senare mot kvällen så drog vi till byn med helicia för vi hämtade henne också. träffade trevligt folk som vanligt. och sen sov ehilia över hos mig också :D (L)

igår va jag hos faren min, tills idag.
trevlet ? öhm..

men har iaf kommit hem och nu ska jag hitta på ngt att göra!
hau di gütt people!

orkar inte uppdatera hela veckan, tog bara det mest intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0