VI HYLLAR TORSKEN/EMILIA !

FÖR HON ÄR SÅ FLITIG MED ATT BLOGGA !
och jag tkr de e fett med najs att läsa hennes blogg!
för hon är den som bloggar mest av mig o johanna! :)
men jag tycker det är bra, så keep it up emilia! eller något sånt som man säger :)

och själv erkänner jag att jag inte har bloggat så jätte bra de senaste dagarna.. men har spanska och no prov denna veckan, och spanska är så svårt! :( jag hatar det verkligen.. men jag satsar på att få g iaf, o då är det helt okej om man får det ju! ;) har då pluggat idag alltså, tills imorron.. men det är träning sen efter skolan så jag ser iaf fram emot något! :D alltid är det något posetivt ;) men nu ska jag kolla på navy cis, eller csi miami? vettifasiken.. men något blir det iaf, får kolla vilket som verkar bäst ;) hau di gutt ! :*

CUP PÅ FREDAAAAAAAG! :DDDDD fan vad jag längtar! taggad!
ska hitta på något att stava imorron, och på fredag,
ni vet så som vi gjorde utanför syslöjden? :DDDD huhuhuh (LLL)

OCH ANNA O LINA FYLLER ÅR IMORRON ! GRATTIS ! (L) löve på er :) (L)
och, ni kommer älska er present, jag lovar ! :DDD
piggar upp inlägget med en bild på mig själv..
OCH BARAFÖR ANNA O LINA FYLLER ÅR IMORRON,
SKA JAG HITTA EN JÄTTE SÖT BILD PÅ DOM O LÄGGA UPP IMORRON ! :)))))

Kommentarer
Postat av: grisen greta

du är rätt söt Sandra! :)))))

Och bara för att du ska bli glad så ska jag aaaaaldrig sluta ;)

KYYYSS! ;** <3

2011-02-17 @ 10:09:12
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0