tråkigt värre -.-

fan vad segt lovet ska börja då ! :s
men stan imarrn med sara blir det nog iaf ;).. tur det så man inte degar itu helt o hållet !
men för att liva upp stämningen lite nu så ska jag kolla på lite kläder på internet huhu ;)
hau di gütt ! och smsa kan ni också göra för att vara sociala ! :*

söt bild på sara och mig för ett tag sen :D




btw, jag funderar på att färga håret riktigt mörkt..
så som det va direkt efter ''nyfärgningen'' såhär:


för det har blivit brunt nu, innan var det riktigt mörkbrunt, (som på bilden)
och jag trivdes i det faktiskt ! men blir svårt sen till sommarn
när det nog blir blont igen.. men vafan, de tar vi då isåfall..
får se hur jag gör nu med att färga det mörkt/nästan svart ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0