stan med fula sara :D

kom nästan nyss hem från stan, eller jag tog bussen vid halv fyra, o hemma vid kvart över.. så där ljög jag liid :D och sara blev hämtad. men men.. köpte inte så mycke i stan, bara ett svart linne, armband och ring. ja, du läste rätt, RING, till och med DUBBELring asså.. fast den är jätte stor! :( får väl se nästa gång jag e i stan om jag kan fixa en mindre, lika dan :D huhu.. sen solade vi innan jag tog bussen också, liid färg fick man, men inte allt för mycke ;) men men! hau di gütt o jag får se vad jag hittar på resten av denna dag! ;)
  
                 ringen                                              och armbanden jag köpte idag

Kommentarer
Postat av: emilia, svar

vännen, jag älskar dig och tänker verkligen inte lämna dig. jag kommer att stå vid din sida redo att fånga dig ifall du faller. för att det är där du är för mig. bredvid mig. om jag faller vet jag att du finns där och lyfter mig igen.

du är guld värd älskling! (LLL)

2011-02-22 @ 19:09:11
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0