sitter me färg i håret då ja..

kul grej; att jag o älskadebäverbajsN alltid lyckas färga håret samma vecka ;o.. men di i naijs! iaf, sitter med färg i håret nu ja, mörkt igen, får bli ljusare till sommarn, så solen hjälper till o bleka det också.. har även tränat idag, gick ganska bra, fick även reda på zon, jag tror jag ska säga ja? det blir nog så, man får ju testa sig fram.. men snart ska jag hoppa in i duschen o tvätta av färgen, för ska göra det nu vid halv. hau di gütt!


imorron är det även elevens val, heele dan, fede najs med min bäverbajs! synd att jag inte fick samma som emilia johanna fanny o anna, för dom e kuuuuliga! :D


Kommentarer
Postat av: apan lars

men du är typ fett mycket kuuuligare o kungligare :DD (LL)

2011-02-13 @ 19:48:38
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0