rubriker är så fina ! ;*

emilia är så granner ! :*

helgen har varit dunderbar ! :*
åkte hem till felle i fredags med emääälia. sen vid fem stack vi o bada på furuboda, gütt! :D sen efter det kom vi hem o åt, sen dampa vi lite o kollade på ttttvv :D o på lördagen gick man upp vid halv tio o jag åkte hem, sen åkte jag till ikea med mamma maria o sara :D fast jag handlade inte så mööd men ändå ;p senare igår åkte jag o broren min hem till pappa en stund sen hem igen :p o idag ska jag slappa för har ont i halsen, så blev ingen träning -.- ..
men hau di gütt !

jag älskar emilia (brf jag e hennes kung(h) o felle otroligt mycke! ♥
pusspåerunderbaringar ;*

Kommentarer
Postat av: emääälia

blää på den övergulliga bilden,

mums på dig din snygge jävel!

du är min kuuuuuuung!

love yaaaa :D (LLL)

2011-02-06 @ 18:25:49
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0