rätt goe dao assooeeehm (h :D

måndag! :*
ganska bra dag faktiskt :D, gick snabbt i skolan, inga svåra o dryga lektioner, som matte.. och sen efter skolan, for man in till stan med felle, helt wunderful dag assooo :D ursäkta mitt mvg i engelska. well well, handlade ny mascara, för det va kris :o eller nu ljög jag lite :D byxor/tights? och sånna tunna strumpbyxor ni vet?.. och björnborg trosor, bra att felle va med för annars hade jag inte använt mitt presentkort på MQ, som jag nu gjorde :D haha.. sen solade vi också :D bara i tolv minuter.. måste in igen o sola en snabbis :o vill ha färg! :o crack typ.. :( someboooody som viiillll meeed? :D haha. fast sen efter det tog vi bussen hem och fyfan med ett ord! xD jävla bla**** det finns! haha äckeeeel :D menmen, tack för denna fina dag! :** nu ska jag typ packa tills imorron, sen gå o dö lite halvt i min säng..
haha hau di gütt! :D ♥

felle påminner lite om crack ! :o ♥ o några till faktiskt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0