onsdög

börja bra, sluta bra tkr jag.. men mitten sög. mådde inte så bra.. varkens jag felle eller emilia faktiskt. men jag hitta en panodil o huvudvärken elr ja, värk i hela fucking nacken också, försvann. så fick bara ett ryck o stack till fritan med jonte, tobbe, hanna o maja! :) kyyyyl! :D fast min söta felle tkr jag kan krya på sig för hon mår inte så jätte bra? även emilia (min ägare! (h), kan piggna till! :D för hon ska va me på träningen imarn ;* men vafan, jag pallar inte ge mat till våra hundar som jag ska göra nu, mamma eller stefan ska inte va hemma i helgen, då kan väl dom mata sina fula hundar, vilket jag ska göra hela helgen? öööööööh blir trött :(, har fan engelska o göra med! :( o vill kolla på tv med! faaaan då! aja, sluta klaga o gör vad du ska istället nu sandra.. VILKET INTRESSANT INLÄGG?! :D nefan, nu slutar jag. hau di gütt! :*

söta fanny! :D tänk att jag hatade dig i sexan?! o älskar dig otroligt mycke nu!

& feliciacarlssonemiliapeterssonjohanna
nilsson o massa fler, fan va ja älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0