inte helt fel actually. :)

mvg i engelska va de här ja !
skolan inställd ! pga stormen inatt.. ingen ström i fantastiska degeberga *hörrm!* men bäst som man är har man ju ström här ofc! ;) fast ganska skönt o slippa skolan, för har legat vaken hela natten o inte kunnat sova, bara lyssnat på allt som gått itu typ :s inte för att de är mycke men jag kan inte få ro te o sova när det blåser så mke.. jag kanske vaknar någon annanstans vafan! :o xD men men.. har fede tradigt iaf, o e hemma själv, o e hungrig.. kan nt bli sämre typ :( men får väl hitta på ngt huhuh.. tur att internet funkar, annars hade jag ju dött o hoppats på att jag iaf överlevde lite haha ;).. skriver kanske mer senare, om jag är duktig. hau di gütt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0