hejtorsdaaaaaaaog .

lite halv seg dag o skolan.. annars e de la lugnt ! som vanligt alltså. ;) måste bara nämna att jag har problem på våra mattelektioner, seeeeeeriöst! men de e la kyl ! :D efter skolan träning som vanligt, kul o träna med danne o pär! :p o sen när ja köm hiim, så nörda jag datan lite, o nu har jag typ precis duschat :p sen är de sveriges värsta bilförare, emilia o speciellt du johanna som skulle träna STRESSA STRESSA STREEESSAAH !! HAHAHAHAH! XD kkkassa :D


o imorron ska man hem till älskadebäääverbajsN! :D
kyl kyl kyyyyyyyl som vanligt! lövelövellllllllöve ? :D
men nu e jag fan hungrig.. så ska kolla om maten is done. HAU DI GÜÜTT ! o om jag inte bloggar imaarron, så, sug eller sup o svälj, trevlig helg! :* ♥


<--bilden ÄÄR gammal, men söt ! :* ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

yees, jag håller på att öva så jag e bäst på det imorron xp <3

as niiice bild! <3!

2011-02-03 @ 19:33:15
URL: http://nilssonforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0