Två roliga dagar!

bilderna i förra inlägget blev cp! menmen!


igår efter avslutningen åkte jag in till stan med stefan och frida, handlade julklapp till mamma, senare på kvällen drog jag till byn, träffade trevligt folk som vanligt, och emilia följde med mig hem och sov här, tills idag! :) när vi vaknade va vi med jacke och albin, dom kom hit och va lite sociala :) sen nu på kvällen så va mauri o tobbe här, men dom drog för någon timme sen, och nu ligger jag i sängen o ska snart sova. imorron är det lilljul och då ska vi till Peter o Sandra och fira jul! trevligt! Jävlar vad tiden går snabbt! men snart är det cup, och sen är det snart nyår! Jag längtar som fan till nyår!!! :D men men, nu är det slut på denna saga hahah puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0