söndag

haha fan vilken ångest jag har! vaknade för en timme sen, alltså sov jag till klockan två! får alltid ångest när jag sover längre än till tolv, vet inte varför men det är så iaf haha.. fast har inte sovit länge på ett tag så det behövdes ;) nu tänker jag gå o hämta mina engelsk böcker, sätta på tvn och sen plugga lite engelska, och kolla lite på tv. sen ikväll är det träning! puss på er bitches HEHEHEHEH! förresten, idol va riktigt kul i fredes, amanda vann, och jag bydde inte mig så mycke haha för det va ju otroligt jämnt! hon hade 52 procent av rösterna! och då hade ju han 48 procent, så han kunde ju lika gärna vunnit, otroligt jämnt! men men, puss på er :D blogg.se är helt wieeeerd?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0