jag är kissnödig!

veckan har gått så saaaaaatans snabbt! :o
och den har varit ganska kul! :D heheh!
hade kvarsittning i torsdags, men det va kul
folk som hade det, så de va rätt kuuuuul ;) haha.
och efter den stannade jag o felle i degeberga, råålit!

igår va jag o emilia i byn med hmm, 8 andra så ja, vi va ngra stycken, men de e bara trevligt! men jag börjar fan bli förkyld igen! hade precis blivit av med förkylningen, men idag kom den tillbaka, har lite ont i halsen och är lite heheheheh snorig :D M-Y-S-I-G-T jag vet! fast jag får nog skylla mig själv.. (a) men jag e nog bättre snart, för ska duscha och städa rummet så jag piggnar till lite :)

ikväll ska vi på kalas/fest för min morbrors tjej fyller år!
sen när vi har varit där en stund, så vill jag dra till degeberga
om där är socialt folk då alltså, som igår ;) (och om jag får)
men vädret är ju rätt fult! :( men de finns alltid ngn som
man kan dra hem till :) som igår haha :) men men pussssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0